TESLÄ°MAT VE Ä°ADE BÄ°LGÄ°LERÄ°

Teslimat ve Kurulum Nasıl Yapılıyor:

Teslimat türü aldığın ürüne göre deÄŸiÅŸiyor. Teslimat detaylarında ürünün nakliye mi yoksa kargoyla mı geleceÄŸini belirtiyoruz. Ãœrün sayfasında nakliye ile gönderilen ürünler için ‘Nakliyeli Teslimat’, kargo ile gönderilen ürünler için ‘Kargoyla Teslimat’ yazıyoruz.

 

Nakliye ile gönderilen ürünler gönderime hazır olduğunda, müşteri hizmetlerimiz sizinle iletişime geçerek teslimat için size iki farklı hafta seçeneği sunuyor. Siz uygun olan haftayı seçtikten sonra da teslimat tarihini planlıyor. Yol durumu, hava şartları gibi nedenlerden ötürü teslimat için tam gün bilgisi veremiyoruz; ama yola çıkmadan 1 gün önce seni arayarak bilgi veriyoruz.

 

Nakliye ile yapılan teslimatlarda; 

• Nakliye ekibi ürünü evinin odasına kadar çıkartacaktır. Gerekli durumlar ve 3.kat üzeri adreslerde yük asansörü bedeli müşteriye aittir. Aksi bir durumla karşılaşman halinde hemen 0507 767 50 33 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ürünün evine çıkartılması konusunda destek alabilirsin.

• Nakliye ekibi sizden ekstra ücret talep edemez. Böyle bir durumla karşılaşırsan 0507 767 50 33 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

• Nakliye ekibimiz randevu alarak teslimatı gerçekleştirdiği için, kararlaştırılan günde adreste ürünü teslim alacak bir kişinin mutlaka bulunması gerekir.

• Siparişin teslim edildiği sırada ekibimizin sana verdiği ‘Teslimat Formu’nu tam ve doğru bir şekilde doldurman gerekir. Ürün kurulduktan sonra ürünle ilgili herhangi bir problem fark edilirse, teslimat ekibimiz anında çözüm kaydı oluşturur ve çözüm sürecini başlatır. Eğer ürün kurulup teslimat ekibimiz gittikten sonra bir problem olduğunu fark ederseneniz, üründe yaşanan problemin fotoğrafıyla birlikte info@letto.com.tr adresine e-posta olarak gönderebilirsiniz.

 

Kargo ile yapılan teslimatlarda; 

• Yasa gereği hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler bina kapısında teslim edilir, evinin bulunduğu kata çıkartılmaz. Örneğin küçük boy bir zigon sehpa daire katına kadar çıkartılırken, büyük boy gardırop teslimatı bina önüne yapılabilir.

• İlk teslimat aşamasında eğer kargo şirketi teslimat için sizi şubeye çağırırsa, 0507 767 50 33 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimize ulaşarak ya da info@letto.com.tr adresine e-posta atarak gönderinin bina önüne getirilmesi konusunda destek alabilirsin.

• Paketlerimiz bir kez dağıtıma çıkar. Verilen adreste kimseye ulaşılamaması durumunda siparişi teslim alabilmen için ürünün 3 gün boyunca sana en yakın kargo şubesinde bekletilir. Böyle bir durumda paketini şubeye giderek kolayca teslim alabilirsin. Siparişinin bulunduğu şubeyi sitemizde üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan ‘Hesabım’ bölümüne tıklayarak ‘Siparişlerim’ kısmından görebilirsin.

• Ürünü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapmanı öneririz. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda kargo görevlisine ‘Hasar Tespit Tutanağı’ tutturarak ürünü teslim almamanı ve 0505 091 98 99 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeni rica ederiz.

 

Standart ürünlerde;

Teslim tarihinden itibaren cayma hakkı olan 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ürününüzü iade edebilirsiniz. Teslim tarihinden 14 günlük cayma hakkı süresi bittikten sonra standart ürünlerde keyfi iade alınamamaktadır.

Özelleştirilmiş ürünlerde;

Cayma hakkı kullanılamaz, ancak:
Cayma hakkı kullanılamayan özelleÅŸtirilmiÅŸ ürünlerde, kabul etmek tamamıyla Letto’nun inisiyatifinde olmak üzere müşterilerimizin iade talebini geri çevirmemek adına ürünün fiyatı üzerinden özelleÅŸtirilmiÅŸ ürünlerde %30 özelleÅŸtirme/demontaj bedeli düşülerek iade alma hakkına sahiptir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14 gün için geçerlidir.

Ürünlerin iadesi taleplerinde, nakliyeli ürünler kendi teslimat ekibimizce iade alınacak olup, ürünlerin teslimatının kargo ile yapılması durumunda ürün iadeleri kargo ile müşterimiz tarafından yapılmalıdır. Kargo ile ürünün gönderilebilmesi için gerekiyorsa demontajı ve paketlenmesi müşterimize aittir. Teslimat türü kargo olan ürünlerin teslimi nakliye ile yapılmış olsa bile, iadesi kargo ile müşterimiz tarafından yapılmalıdır.

Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.

Yatak, yastık ve yorganlar kişiye özel ürünler olduğu için hijyenik sebeplerden dolayı değişim ve iadesi yapılmaz.