Merhaba Ziyaretçi
Kayıt Ol | Oturum Aç
  • Yatak & Baza Setlerinde tüm Türkiye'ye ücretsiz gönderim sağlanmaktadır.
    Yatak & Baza Setleri için buraya tıklayın.

Kurumsal

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünlerin Montajını Nasıl Yapıyorsunuz?

Tüm Ege Bölgesine Kargo ile gönderilen ürünler haricinde, ürünlerimizin montajını kendi uzman ekibimiz gerçekleştiriyor.

 

Ürünlerin Teslimatını Nasıl Yapıyorsunuz?

Ürünlerimizi Kargo ile seçili ürünler haricinde kapınıza kadar teslim edip kurulumunu da uzman ekibimizle gerçekleştiriyor, kullanıma hazır bir şekilde size sunuyoruz.

 

Ödeme Seçenekleri

Kredi kartı ve banka kartı ile www.letto.com.tr üzerinden sipariş oluşturabilirsiniz. Dilerseniz 02322533346 numaralı telefondan da müşteri hizmetlerimizi arayarak ödeme işleminizi  tamamlayabilirsiniz.

 

Taksit Seçenekleri

Kredi kartları ile taksitle ödeme yapabilirsiniz.

 

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Ürünün üretim ve teslimat sürecini sitemizde üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan ‘Hesabım’ bölümüne tıklayarak ‘Siparişlerim’ kısmından rahatlıkla görebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünleri kolayca takip edebilmeniz için; ürün yola çıktığında, sipariş verirken belirttiğiniz e-posta adresine ve telefona anlaşmalı olduğumuz kargo şirketinin ismi ve kargo takip numarası iletilir.

Sipariş verdiğiniz ürünler gönderime hazır olduğunda müşteri hizmetlerimiz sizinle iletişime geçer ve  iki farklı hafta seçeneği sunar. Siz uygun olan haftayı seçtikten sonra, ekibimiz teslimat tarihini planlar ve teslimattan 1 gün önce de sizi arayarak bilgi verir.

 

Ürünüm Planlanan Teslimat Tarihinde Gelmedi, Ne Yapmalıyım?

Ürünlerimiz sipariş verildikten sonra hazırlanmaya başlıyor. Siz siparişini verdiğin andan itibaren ürünle ilgili tüm süreci yakından takip ediyoruz. Son teslimat tarihinde ürün yola çıkmadıysa info@letto.com.tr  'ye e-posta göndererek detaylı bilgi alabilirsiniz.

Birden fazla ürün sipariş verdim ve hepsinin aynı anda gelmesini istiyorum, mümkün mü?

Ürünlerin hepsinin toplu olarak gönderilmesi siparişinizdeki ürünlere bağlı olarak değişiklik gösterir. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak isterseniz 02322533346 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek konuyla ilgili bilgi alabilirsiniz.

 

Ürünlerin Kurulumu Ücretli Mi?

Kurulum hizmeti uzman ekibimiz tarafından ücretsiz olarak gerçekleştirilir.

 

SATIŞ SONRASI DESTEK

Letto’dan aldığınız tüm ürünleri güvenle kullanmanız için 2 yıl garanti sunuyoruz.

Siparişimden vazgeçtim, nasıl iptal edebilirim?

Siparişini üründen vazgeçerseniz, sipariş verdiğiniz tarihten itibaren en geç 14  iş günü içerisinde info@letto.com.tr adresine e-posta göndererek siparişi ücretsiz olarak değiştirebilir ya da iptal edebilirsiniz.

14  gün süre dolduysa ya da siparişiniz hazırlanıp sevkiyata verildiyse, artık iade süreci başlar ve 14 günün sonunda yapılan iptal talebinizde belirttiğimiz kurallar geçerlidir: Kurulumu yapılmış ya da özelleştirilmiş ürünlerde toplam tutarın %'i özelleştirme/demontaj bedeli olarak alınır; eğer üründe herhangi bir özelleştirme yoksa ürünü geri alabilmemiz için teslimat ücreti alınır.

İptal edilen ürünlerin ödeme süreci nasıl gerçekleşir?

İptal şartlarına uyan siparişlerde, iptal talebinde bulunduğunuz andan itibare 14 iş günü içinde ücret iadeniz için talimat geçilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankaya bağlı olarak değişebilir. Eğer ödemeyi nakit ya da havale ile gerçekleştirdiysen, ücret iadeni yapabilmemiz için hesap bilgilerini info@letto.com.tr’ye  göndermenizi rica ederiz.

Gelen üründen memnun değilim, ne yapmalıyım?

Eğer ürünle ilgili memnun olmadığınız bir durum varsa çözüm süreci hemen başlatılır ve 30 günün sonunda sorun giderilemezse, istediğiniz takdirde ürün ücretsiz olarak iade alınır.

Üründe hata olmadığı halde değiştirmeye veya iade etmeye karar verirseniz, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde talebiniz gerçekleştirilir.

Kurulumu yapılmış ya da özelleştirilmiş ürünlerde toplam tutarın %'i özelleştirme/demontaj bedeli olarak alınır; eğer üründe herhangi bir özelleştirme yoksa ürünü geri alabilmemiz için teslimat ücreti alınır.

Nakliyeli ürünleri kendi teslimat ekibimiz iade alır. Ekibimizle kararlaştırılan günde iade işlemi için teslimat planlanır. Eğer nakliye ile teslim edilen ürünlerin arasında zigon sehpa, halı, aydınlatma gibi teslimat türü ‘Kargoyla Teslimat’ olan herhangi bir ürün varsa, iade veya değişim sürecinde ürün kargoyla gönderilmelidir.

* 14 günün sonunda gelen iade talepleri garanti süreci içinde değerlendirilir.

* Hediye çeki ile alınan ürünlerin iadesinde aynı limitte hediye çeki yeniden oluşturulur.